אינדיוגה - בת אל קאפי

לחזור לחיות שוב ללא כאבים

טיפול ומניעה של כאבי גב

כאבי גב הם אחת המחלות השכיחות ביותר שיכולות להשפיע על כל אחד, בכל עת. הסיבות לכך יכולות לנבוע מגנטיקה, שחיקה ועד פציעות.

בואו ללמוד איך לחזור לחיות שוב ללא כאב, להחזיר את הרווחה לחיים ולקבל כלים פרקטיים ע"י טיפול ייחודי המשלב יוגה, פיזיותרפיה, תנועה ויציבה.

יחד ניצור תוכנית טיפול מותאמת אישית שתעזור לך להפחית ואף להפסיק את כאבי הגב ותעזור לך להתנהל טוב יותר בשגרת היום יום שלך.

התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא עלות

קורס יסודות היוגה

נעים מאוד, בת אל קאפי

מטפלת בתנועה ויציבה ומורה מוסמכת ליוגה ע"י ארגון היוגה העולמי Yoga Alliance.
השיטה בה אני מלמדת משלבת בתוכה את עולמות הפיזיותרפיה, התנועה, היציבה והיוגה.

הוכשרתי במספר שיטות שונות של יוגה ובטיפול בתנועה ויציבה. מתוך השילוב בין שני העולמות הללו נוצר לו תרגול ייחודי וייעודי שפונה לסובלים מכאבי גב על כל גווניו.

אני מזמינה אתכם להפוך את הכאב להזדמנות לצמיחה! לשיפור איכות החיים שלכם גוף-נפש.

שאלות ותשובות

הטיפול מיועד לכל מי שסובל מכאבי גב כרוניים (מעל לשלושה חודשים ברצף) או כאבי גב לא רציפים ובפרט לסובלים מפריצות או בלטי דיסק בעמוד השדרה. 

בהחלט! זה בעיקר תלוי במצב הספציפי שלך והסיבה שבגללה נובעים הכאבים. יכול להיות שבמקרים מסויימים אייעץ לפנות למומחה הרלוונטי במצב ספציפי קיים.

הטיפול מתאים למבוגרים מגיל 18 ועד הגיל השלישי.

כבר בסיום הטיפול הראשון תרגישו הקלה בכאב! כיוון שאנחנו עובדים בצורה ממוקדת על הורדת הלחץ העצבי והשרירי ממוקד הכאב באמצעות תרגילים ייעודיים.
עם הזמן תוכלו להגיע למצב של הקלה דרסטית בכאב ועד להפסקתו המוחלטת.

בנוסף לטיפול בפאן הגופני: חיזוק והגמשה של השרירים הרלוונטיים. המסגרת של הטיפול משתמשת בכלים מעולם היוגה כמו: נשימה, מדיטציה והקשבה. כך שלמעשה מדובר בטיפול שמשלב גוף ונפש ומסייע לנו לגעת בפאן המנטלי של הכאב ומעניק לנו את השקט שעולם היוגה טומן בחובו.

שיעור יוגה מביא חוויה כללית של חיבור בין גוף לנפש ומקדם את הפאן הפיזי והמנטלי גם יחד.
בטיפול הייעודי לכאבי גב, נבנה תוכנית טיפול ייחודית שמותאמת לך אישית, המסייעת ומטפלת במקור הכאב כדי לדאוג לרווחה שלך בצורה מקצועית, קשובה ותהליכית.

בקבוצה תשומת הלב של המורה מחולקת בין כל המשתתפים. כיוון שיש לך מגבלה שגורמת לכאב, למורה בקבוצה אין את היכולת והמיקוד להבין את הבעיות הספציפיות שלך ולהתאים כל שלב בתרגול אליך. מה שיכול לגרום לפציעות, חבלות ולאף גרימה של נזק נוסף.

הטיפול מתקיים אצלך בבית או בסטודיו בקיבוץ עינת.

האם הטיפול מתאים לך?
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות

072-3922701

(חיוג בלחיצה)