אינדיוגה - בת אל קאפי

זה הזמן לתת מקום לעצמך. לנשום, להרפות, להניע את הגוף ולהתחבר שוב למי שאת.

יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה
שיעורים פרטיים

חוויות ההריון והלידה הן ייחודיות ומשתנות בין אשה לאשה. אנו חוות שינויים ברמה הרגשית-מנטאלית וגם ברמה הפיזית.

למעט זאת שיוגה היא דרך חיים נפלאה. יוגה נותנת לנו כלים לפיתוח גמישות, חיזוק הגוף, שמירה על יציבה נכונה ועוזרת לנו בהתמודדות עם מצבים נפשיים כמו חרדה ומתח.

שיעורי היוגה הפרטיים לנשים בהריון ואחרי לידה מתמקדים בך ובצרכים האישיים שלך.

בשיעור, אנו יוצרות מרחב אינטימי המאפשר ומעודד הקשבה אל הגוף והפוגה מן הלחצים היום יומיים כשהמטרה היא לתמוך בגוף ובנפש. למצוא אי של שקט בתוך העשייה.

לפני לידה

בזמן שהבייבי שלך ממשיך לרקום עור וגידים, לגדול ולהתפתח, אנו מביאות תשומת לב לגוף שלנו שמהווה לבייבי בית חם לפני היציאה לאוויר העולם.

נתמקד בחיזוק רצפת האגן, ביציבה נכונה שמסייעת להפחית כאבי גב תחתון, נחזק ונגמיש את הרגליים שעוזרות לאגן לנשוא את המשקל שהולך וגדל ונתמקד בנשימות מרגיעות להתמודדות עם מצבים נפשיים ומנטאלים.

הכלים שתרכשי בשיעורים יהוו בסיס חזק שיתמוך בך במהלך ההריון ויכינו אותך ללידה עצמה.

לידה

מזל טוב אמא יקרה!
הגיעה השעה לה חיכית 9 חודשים

נוכל לחזור ולתרגל אחרי מינימום של 6 שבועות.

נתייעץ עם הרופא שלנו ובהתאם למצבנו וללידה שעברנו. בן אם היא לידה טבעית – וגינאלית, קיסרית ופרמטרים נוספים שנרצה לקחת בחשבון לפני הקאמבק שלנו.

אחרי לידה

בין אם זאת ההכרות הראשונה שלך עם יוגה, או שתרגלת בעבר – אני מזמינה אותך לחזור למסגרת תומכת, המסייעת לשיקום הגוף לאחר הלידה.

נתמקד בשיקום וחיזוק רצפת האגן, שרירי הבטן והליבה. נתרגל מתוך הקשבה מלאה לצרכים שלך, צעד אחר צעד.

לא פחות חשוב מחיזוק הגוף, נאפשר מרחב לנשימה, הרפייה ולהתמודדות עם מנעד הרגשות שעולים לאחר הלידה ועם ההורות.

נעים מאוד, בת אל קאפי

מורה מוסמכת ליוגה ע"י ארגון היוגה העולמי Yoga Alliance.

מלמדת במגוון שיטות: יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה, האטה-ויניאסה, ין יוגה בשילוב מיינדפולנס. מטפלת בתנועה ויציבה.

השאיפה שלי בתרגול היא מציאת איזון, הקשבה וקבלה, להעביר הלאה את הערכים הללו אל הנשים המתרגלות יחד איתי, כל אחת – מהמקום האישי שלה.

התקשרי עכשיו לשיחת ייעוץ והיכרות ראשונית
ללא עלות וללא התחייבות

עקרונות השיטה

השיטה בה נתרגל היא בעצם שילוב של מספר שיטות שבהן הוכשרתי וצברתי ידע וניסיון בדרכי היוגית – תנועה עם נשימה, מעברים בין דינמיות לסטטיות,
מאמץ ומנוחה. דגש על מיינדפולנס, הקשבה אל הגוף, חיזוק והגמשה – כשמטרת העל היא יצירת תקשורת בריאה בין הגוף, הראש והנפש.

למי מיועדים השיעורים הפרטיים:

  • נשים שמעוניינות בתמיכה אישית ומותאמת במהלך ההריון, לקראת הלידה ולאחריה.
  • נשים בהריון\אחרי לידה שרוצות לתרגל יוגה בפעם הראשונה עם תשומת לב אישית - שמאוד חשובה בתחילת הדרך.
  • נשים המתמודדות עם כאב גופני בעקבות ההריון\לידה.
  • נשים המתמודדות עם קושי רגשי בהריון ולאחר הלידה.
  • נשים שרוצות להביא לשינוי משמעותי בחייהן, להעמיק פנימה ולהביא לאיזון בחיי היום יום בעזרת הכלים של היוגה.
  • נשים שמרגישות כי בקבוצה הן הולכת לאיבוד, שהקצב לא מתאים להן, או צריכות דגשים אחרים.

הבדלים מהותיים בין שיעור פרטי לתרגול קבוצתי:

  • נביא דיוקים ודגשים שלא ניתנים בשיעורים בקבוצה.
  • התמקדות במה שחשוב לך.
  • הימנעות מפציעות.
  • מרחב לשאלות במהלך השיעור.
  • התאמה מבחינת זמן, מיקום ויכולות גופניות.

אני מזמינה אותך להשאיר לי פרטים
ואחזור אלייך לשיחת ייעוץ והיכרות ראשונית ללא עלות וללא התחייבות

054-6525132

(חיוג בלחיצה)